|
میل بادامک استاندارد |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,350 |
|
مونتاژ دیفرانسیل |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,281 |
|
چرخدنده سیارهای |
انیمیشن |
تکنولوژی مولد قدرت |
1,512 |
|
واحد انتقال قدرت |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,225 |
|
نسبت تبدیل، دور موتور و گشتاور |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,335 |
|
اتصال صلیبی میل گاردان |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,418 |
|
باز و بسته کردن محور محرک و واشر قفلکننده |
انیمیشن |
تکنولوژی مولد قدرت |
1,228 |
|
عملکرد میل گاردان در خودروهای محرک عقب |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,529 |
|
حرکت مستقیم و معکوس در جعبه دندههای CVT |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,274 |
|
سیستم انتقال قدرت CVT |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,291 |
|
مونتاژ گیربکس |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,409 |
|
مونتاژ اتصال صلیبی |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,137 |
|
خودرو بدون سیستم EPS |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,193 |
|
اصول اولیه کلاچ |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,377 |
|
جعبه دنده اتوماتیک |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,357 |
|
کلاچ گریز از مرکز |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,530 |
|
جعبه دنده اتوماتیک |
انیمیشن |
تکنولوژی مولد قدرت |
1,543 |
|
کلاچ از نوع دیافراگم |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,314 |
|
عملکرد دیفرانسیل خودرو در حرکت به جلو، عقب و چرخش خودرو |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,326 |
|
جعبه دنده 7 سرعته با کلاچ دوبل |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,319 |