|
میل بادامک استاندارد |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,348 |
|
مونتاژ دیفرانسیل |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,275 |
|
چرخدنده سیارهای |
انیمیشن |
تکنولوژی مولد قدرت |
1,504 |
|
واحد انتقال قدرت |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,224 |
|
نسبت تبدیل، دور موتور و گشتاور |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,334 |
|
اتصال صلیبی میل گاردان |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,416 |
|
باز و بسته کردن محور محرک و واشر قفلکننده |
انیمیشن |
تکنولوژی مولد قدرت |
1,226 |
|
عملکرد میل گاردان در خودروهای محرک عقب |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,526 |
|
حرکت مستقیم و معکوس در جعبه دندههای CVT |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,269 |
|
سیستم انتقال قدرت CVT |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,289 |
|
مونتاژ گیربکس |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,404 |
|
مونتاژ اتصال صلیبی |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,131 |
|
خودرو بدون سیستم EPS |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,189 |
|
اصول اولیه کلاچ |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,375 |
|
جعبه دنده اتوماتیک |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,356 |
|
کلاچ گریز از مرکز |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,527 |
|
جعبه دنده اتوماتیک |
انیمیشن |
تکنولوژی مولد قدرت |
1,540 |
|
کلاچ از نوع دیافراگم |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,311 |
|
عملکرد دیفرانسیل خودرو در حرکت به جلو، عقب و چرخش خودرو |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,323 |
|
جعبه دنده 7 سرعته با کلاچ دوبل |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
1,316 |