|
تنظیمات دیفرانسیل |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
4,250 |
|
مکانیزم یک سیستم چرخدنده حلزونی |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
3,881 |
|
نمای بالای شاسی خودرو به همراه اعضای سوار شده |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,700 |
|
نحوه عملکرد ترمز کاسهای |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,845 |
|
عملکرد محور محرک در خودروهای محرک جلو |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,754 |
|
معرفی سیستم EPS |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,860 |
|
معرفی سیستم ASR (سیستم تعادل خودکار) |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,770 |
|
لقی طولی و عرضی خودرو |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,852 |
|
عملکرد ترمز دیسکی |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,750 |
|
زوایای Toe-Out(واگرایی و همگرایی چرخهای جلو) |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,873 |
|
زاویه کمبر |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,875 |
|
زاویه کستر |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,840 |
|
تاثیر ترمز ABS در عملکرد خودرو |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,586 |
|
اصول سیستم فرمان اکرمان |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,505 |
|
اصول سیستم ترمز دیسکی |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,904 |
|
نحوه عملکرد اهرمبندی هوکنز |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
1,611 |
|
مکانیزم رینگ و پین |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
1,552 |
|
مکانیزم تبدیل حرکت دورانی به کشویی توسط دو شاخه چاکدار |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
1,738 |
|
مکانیزم تبدیل حرکت دورانی به خطی |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
4,151 |
|
مکانیزم پمپ مکنده همراه با مفصلبندی |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
1,514 |