|
تنظیمات دیفرانسیل |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
4,320 |
|
مکانیزم یک سیستم چرخدنده حلزونی |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
3,934 |
|
نمای بالای شاسی خودرو به همراه اعضای سوار شده |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,736 |
|
نحوه عملکرد ترمز کاسهای |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,905 |
|
عملکرد محور محرک در خودروهای محرک جلو |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,824 |
|
معرفی سیستم EPS |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,900 |
|
معرفی سیستم ASR (سیستم تعادل خودکار) |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,811 |
|
لقی طولی و عرضی خودرو |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,896 |
|
عملکرد ترمز دیسکی |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,807 |
|
زوایای Toe-Out(واگرایی و همگرایی چرخهای جلو) |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,921 |
|
زاویه کمبر |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,924 |
|
زاویه کستر |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,877 |
|
تاثیر ترمز ABS در عملکرد خودرو |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,633 |
|
اصول سیستم فرمان اکرمان |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,553 |
|
اصول سیستم ترمز دیسکی |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,964 |
|
نحوه عملکرد اهرمبندی هوکنز |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
1,673 |
|
مکانیزم رینگ و پین |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
1,603 |
|
مکانیزم تبدیل حرکت دورانی به کشویی توسط دو شاخه چاکدار |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
1,784 |
|
مکانیزم تبدیل حرکت دورانی به خطی |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
4,190 |
|
مکانیزم پمپ مکنده همراه با مفصلبندی |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
1,585 |