|
تنظیمات دیفرانسیل |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
2,899 |
|
مکانیزم یک سیستم چرخدنده حلزونی |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
2,555 |
|
نمای بالای شاسی خودرو به همراه اعضای سوار شده |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
981 |
|
نحوه عملکرد ترمز کاسهای |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,176 |
|
عملکرد محور محرک در خودروهای محرک جلو |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,003 |
|
معرفی سیستم EPS |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
976 |
|
معرفی سیستم ASR (سیستم تعادل خودکار) |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
981 |
|
لقی طولی و عرضی خودرو |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
861 |
|
عملکرد ترمز دیسکی |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
970 |
|
زوایای Toe-Out(واگرایی و همگرایی چرخهای جلو) |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
934 |
|
زاویه کمبر |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,046 |
|
زاویه کستر |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
995 |
|
تاثیر ترمز ABS در عملکرد خودرو |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
895 |
|
اصول سیستم فرمان اکرمان |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
824 |
|
اصول سیستم ترمز دیسکی |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,009 |
|
نحوه عملکرد اهرمبندی هوکنز |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
866 |
|
مکانیزم رینگ و پین |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
856 |
|
مکانیزم تبدیل حرکت دورانی به کشویی توسط دو شاخه چاکدار |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
985 |
|
مکانیزم تبدیل حرکت دورانی به خطی |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
3,084 |
|
مکانیزم پمپ مکنده همراه با مفصلبندی |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
915 |