|
تنظیمات دیفرانسیل |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
4,223 |
|
مکانیزم یک سیستم چرخدنده حلزونی |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
3,848 |
|
نمای بالای شاسی خودرو به همراه اعضای سوار شده |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,669 |
|
نحوه عملکرد ترمز کاسهای |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,825 |
|
عملکرد محور محرک در خودروهای محرک جلو |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,724 |
|
معرفی سیستم EPS |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,841 |
|
معرفی سیستم ASR (سیستم تعادل خودکار) |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,747 |
|
لقی طولی و عرضی خودرو |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,833 |
|
عملکرد ترمز دیسکی |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,726 |
|
زوایای Toe-Out(واگرایی و همگرایی چرخهای جلو) |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,855 |
|
زاویه کمبر |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,859 |
|
زاویه کستر |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,815 |
|
تاثیر ترمز ABS در عملکرد خودرو |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,558 |
|
اصول سیستم فرمان اکرمان |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,491 |
|
اصول سیستم ترمز دیسکی |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,876 |
|
نحوه عملکرد اهرمبندی هوکنز |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
1,587 |
|
مکانیزم رینگ و پین |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
1,521 |
|
مکانیزم تبدیل حرکت دورانی به کشویی توسط دو شاخه چاکدار |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
1,720 |
|
مکانیزم تبدیل حرکت دورانی به خطی |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
4,134 |
|
مکانیزم پمپ مکنده همراه با مفصلبندی |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
1,490 |