|
تنظیمات دیفرانسیل |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
4,173 |
|
مکانیزم یک سیستم چرخدنده حلزونی |
انیمیشن |
کارگاه انتقال قدرت |
3,800 |
|
نمای بالای شاسی خودرو به همراه اعضای سوار شده |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,639 |
|
نحوه عملکرد ترمز کاسهای |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,790 |
|
عملکرد محور محرک در خودروهای محرک جلو |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,682 |
|
معرفی سیستم EPS |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,800 |
|
معرفی سیستم ASR (سیستم تعادل خودکار) |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,710 |
|
لقی طولی و عرضی خودرو |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,792 |
|
عملکرد ترمز دیسکی |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,679 |
|
زوایای Toe-Out(واگرایی و همگرایی چرخهای جلو) |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,825 |
|
زاویه کمبر |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,825 |
|
زاویه کستر |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,785 |
|
تاثیر ترمز ABS در عملکرد خودرو |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,514 |
|
اصول سیستم فرمان اکرمان |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,464 |
|
اصول سیستم ترمز دیسکی |
انیمیشن |
تکنولوژی شاسی و بدنه |
1,848 |
|
نحوه عملکرد اهرمبندی هوکنز |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
1,556 |
|
مکانیزم رینگ و پین |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
1,494 |
|
مکانیزم تبدیل حرکت دورانی به کشویی توسط دو شاخه چاکدار |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
1,694 |
|
مکانیزم تبدیل حرکت دورانی به خطی |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
4,102 |
|
مکانیزم پمپ مکنده همراه با مفصلبندی |
انیمیشن |
اجزای ماشین |
1,449 |